Word jij bij ons de nieuwe

Inkoper/accountmanager

32-40 uur

Wil jij werken bij een moderne inkooporganisatie vanuit het waterrijke Sneek? Heb je zin in een veelzijdige functie waarbij je contact hebt met zowel klant als leverancier? Kun jij de behoeften van klanten al inschatten voordat zij het doen en is scherp onderhandelen voor jou een sport? Lijkt een portefeuille in de food en/of maakindustrie je wat en werk je graag samen met ambitieuze collega’s? Dan zijn wij per direct op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Als inkoper heb je kennis van de klant, markt en producten in jouw inkoop categorieën. Samen met de klant stel je strategische inkoopplannen op en adviseer je de klant over de best mogelijke inkoopdeals. Je bent verantwoordelijk voor je eigen inkoopportefeuille en onderhoudt contact met klanten en leveranciers. Je signaleert op tijd dat contracten van leveranciers en klanten binnenkort aflopen, zet een tender uit of onderhandelt over de nieuwe voorwaarden en maakt vervolgens nieuwe contracten. Je bewaakt de leveranciersprestaties en informeert leveranciers t.a.v. product technische en logistieke eisen.

In deze rol breng je ook andere inkoopgroepen en extra diensten voortdurend onder de aandacht bij de klant, je signaleert kansen en registreert resultaten. Je denkt actief mee over het inkoopproces en spart met het management over het inkoopbeleid.

Je bent onderdeel van een gezellig team, dat bestaat uit (senior) inkopers, junior inkopers en een assistent. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor een uitstekende dienstverlening en tevreden klanten.

Voornaam(Vereist)
Achternaam(Vereist)
Sleep bestanden hierheen of
Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 64 MB.
    Sleep bestanden hierheen of
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 64 MB.
      Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

      Wij bieden

      Een goed maandsalaris tussen de € 3.200,- en € 4.700,- bruto per maand
      Leaseauto, laptop en evt. mobiele telefoon of vergoeding
      Standplaats Sneek (max 1 uur rij-afstand), mogelijkheid tot thuiswerken in overleg
      Meer vrije dagen dan je gewend bent
      Informele werksfeer met een flinke dosis energie en enthousiasme
      Onze groei betekent ook groei voor jouw skills en carrière
      Een goed verzorgde lunch: ’s ochtends brood smeren is verleden tijd
      We doen graag dingen samen, zoals sporten voor het goede doel, pub-quizzen of een vrijmibo!

      Wie ben jij?

      Je bent grenzeloos nieuwsgierig en houdt de markt goed in de gaten
      Scherp onderhandelen is helemaal jouw ding
      Je bent communicatief sterk en sociaal vaardig
      Je hebt kennis van CRM/ERP/Office systemen en kunt hiermee werken
      3 tot 6 jaar ervaring en bij voorkeur in het bezit van Nevi 1 en 2

      Je toekomstige collega’s

      Wij bieden jou

      Lunch wordt 
      geregeld

      Kerstdiner met
      je collega’s

      Pensioen
      regeling

      Het jaarljkse
      volleybaltoernooi

      Reiskosten
      vergoeding

      Ruimte voor
      persoonlijke groei

      Vrijdagmiddag
      borrel

      Bovengemiddeld aantal
      vakantiedagen