Word jij bij ons de nieuwe

Assistent Inkoper

28-40 uur

Ben jij een proactieve teamspeler die energie haalt uit het ondersteunen van een dynamisch inkoopteam? Heb je oog voor detail en blink je uit in administratieve taken? Dan zijn wij per direct op zoek naar jou! 

Wat ga je doen?

Als assistent inkoper ondersteun je het inkoopteam. Je signaleert op tijd aflopende contracten van leveranciers en klanten. Daarnaast zorg je ervoor dat ons systeem de juiste klant- en leveranciersdata bevat en dat de product specificaties aanwezig zijn. Je bereidt offertes, tenders en contracten voor en verstrekt op verzoek en op eigen initiatief marktrapportages en analyses. Het signaleren van knelpunten en verbetermogelijkheden in zowel het inkoopproces als de administratieve afhandeling en het meedenken in oplossingen zorgt ervoor dat we ons werk elke dag efficiënter kunnen doen.

Je bent onderdeel van een gezellig team, dat bestaat uit (senior) inkopers, junior inkopers en een assistent. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor een uitstekende dienstverlening en tevreden klanten.

Wij bieden

Een goed salaris, passend bij je werkervaring
Standplaats Sneek (max 1 uur rij-afstand), mogelijkheid tot thuiswerken in overleg
Uitzicht op 30 vrije dagen per jaar
Informele werksfeer met een flinke dosis energie en enthousiasme
Onze groei betekent ook groei voor jouw skills en carrière
Een goed verzorgde lunch: ’s ochtends brood smeren is verleden tijd
We doen graag dingen samen, zoals sporten voor het goede doel, pub-quizzen of een vrijmibo!

Wie ben jij?

Je bent grenzeloos nieuwsgierig
Je werkt nauwkeurig en stressbestendig
Je hebt minimaal MBO4 niveau
Je bent communicatief sterk en sociaal vaardig
Je hebt kennis van CRM/ERP/Office systemen en kunt hiermee werken

Je toekomstige collega’s

Wij bieden jou

Lunch wordt 
geregeld

Kerstdiner met
je collega’s

Pensioen
regeling

Het jaarljkse
volleybaltoernooi

Reiskosten
vergoeding

Ruimte voor
persoonlijke groei

Vrijdagmiddag
borrel

Bovengemiddeld aantal
vakantiedagen